Wtorek, 27 sierpnia 2013

Park Krajobrazowy Promno

Z Dawidem wybrałem się dziś do Parku Krajobrazowego Promno. Prawie całość trasy udało się dziś przejechać w terenie. Jedynym mankamentem było to, że obaj byliśmy kompletnie wypompowani, noga kompletnie nie podawała no i zamiast ostrej jazdy w terenie wyszła chilloutowa, turystyczna przejażdżka. Ale to i tak dobrze, bo można było ze spokojem podziwiać widoki mijającego lata, przy okazji poznając zupełnie nowe drogi w terenie, którymi nigdy jeszcze nie jechaliśmy, a które znajdują się całkiem niedaleko nas.
Do Mnichowa pojechałem oczywiście drogą terenową przez Pustachowę i Kokoszki. Dalej terenem do Baranowa i Leśniewa. Następnie lasami czerniejewskimi dojeżdżamy do niezamieszkałej, śródleśnej osady Bure.

Przed krytą strzechą chatą w osadzie Bure © marcingt

Następnie pojechaliśmy do Jezierc nad Jeziora Babskie, gdzie panowie wędkarze zostawili takie cuda :D

Micor zagłębia się w lekturze :) © marcingt

Przez Wagowo, lasami docieramy do Kociałkowej Górki, gdzie robimy krótką przerwę przy sklepie.

Poczciwa psina przed sklepem w Kociałkowej Górce © marcingt

Znowu lasami, przez P.K. Promno dojeżdżamy nad Jezioro Brzostek.

Jezioro Brzostek © marcingt

Powrót przez Pobiedziska, a następnie terenem przez Bociniec, Lednogórę, Imielenko, Fałkowo, Leśniewo.

Micor obczaja okolicę z balotów słomy © marcingt