Lipiec, 2014

Czwartek, 31 lipca 2014

Do sklepu po piwo

Czwartek, 31 lipca 2014

Witkowo szosowo - rekord średniej prędkości

Trening z Panem Jurkiem i Robertem. Oni na szosach, ja na MTB, ale jakoś dałem radę utrzymywać się na kole :P Na koniec w Szczytnikach Duchownych oni jeszcze odbili na Lubochnię, ja natomiast pokręciłem już do domu, póki jeszcze łydki były sprawne :) Przy okazji wpadł nowy rekord średniej prędkości. Na MTB myślę że robi wrażenie, zwłaszcza że to nie była jazda z wiatrem przed siebie, tylko normalna pętla, z czego połowa dystansu z wmordewindem :) Co to będzie, jak sobie w przyszłym roku jakąś szosę sprawię :)
  Środa, 30 lipca 2014

Terenowo-turystycznie po Gminie Czerniejewo

Cel na dziś - jak najwięcej terenu. Postanowiłem udać się w kierunku Lasów Czerniejewskich i Czerniejewa uwzględniając w trasie wszystkie znane i nieznane drogi o nawierzchni nieutwardzonej, dzięki czemu prawie całość udało się przejechać w terenie. Najpierw przez Kokoszki do Mnichowa.

Z Mnichowa do Baranowa, przejeżdżając koło opuszczonej willi.

Większość trasy jechałem dziś żółtym szlakiem rowerowym. Na fotce droga za Leśniewem.

Przejeżdżałem też przez ukrytą w lesie niezamieszkałą osadę - Goraninek (podlegającą pod Przyborówko) składającą się z dwóch domów.

Jadąc przez Lasy Czerniejewskie.

Z Lasów udałem się do Czerniejewa. Na początek przyjemny singielek w przypałacowym parku.

Dwór "Bażantarnia" w Czerniejewie.

Pałac Lipskich w Czerniejewie. Widok od tyłu.

W przypałacowym parku.

Pałac Lipskich w Czerniejewie. Widok od frontu.

Restauracja "Wozownia" w Czerniejewie.

Powrót ponownie przez Lasy Czerniejewskie - z zahaczeniem o Rezerwat Przyrody "Bielawy" - utworzonym w celu ochrony lasu liściastego z dębem, jesionem, grabem, wiązem i modrzewiem polskim.

Następnie przez Goranin, Nidom i Kosmowo do Gniezna.
Dwór w Kosmowie.

Wtorek, 29 lipca 2014

Trzemeszno, miasto

Najpierw z Panem Jurkiem asfaltowo do Trzemeszna z zahaczeniem o podjazd przy kościele w Strzyżewie Kościelnym i dalej przez Jastrzębowo i Kruchowo. W Trzemesznie przerwa pod Tesco na uzupełnienie paliwa, bo w tym upale wysokie spalanie było :) Powrót, jako że Pan Jurek śmigał na swojej Włoszce musiał przebiegać wyłącznie asfaltami, toteż śmignęliśmy najpierw na Miaty i Folwark, a następnie odbiliśmy na Trzuskołoń, NWN i przez Kędzierzyn do Gniezna.
Po powrocie jeszcze raz na rower - z Anią i Piotrkiem pojeździć po mieście.
  Poniedziałek, 28 lipca 2014

Czerniejewo, Niechanowo

Niedziela, 27 lipca 2014

Krzyżówka

Niedziela, 20 lipca 2014
   Kategoria >100

Mistrzostwa Polski XC - Żerków

Z Micorem postanowiliśmy tak jak w zeszłym roku wybrać się do Żerkowa, pooglądać poczynania najlepszych Polskich kolarek i kolarzy górskich podczas Mistrzostw Polski w XC. W pierwszą stronę dojazd wmordewindowo przez Wrześnię, Miłosław, Czeszewo (przepłynięcie promem) i przez Żerkowsko-Czeszewki Park Krajobrazowy do Żerkowa. Na miejscu spotykamy się ze chrzanowo-średzką ekipą BS :) Micor testuje też karbonową maszynę 27,5" Superiora.

Robimy wspólna fotkę z Mają Włoszczowską :)

Po tym przedzieramy się na ciekawsze miejsca trasy XC. Po drodze mija nas Marek Konwa robiący objazd trasy.

Około 14.30 wystartowały kobiety, więc ustawiliśmy się w najciekawszych miejscach trasy na robienie fotek :)
\

Po zakończeniu rywalizacji kobiet udaliśmy się w drogę powrotną, razem z Uzielem, z którym wcześniej zgadałem się, że będzie czekać na nas w Żerkowie. Powrót przez Pyzdry do Wrześni z zahaczeniem o punkt widokowy na Wale Żerkowskim.

Drogę uprzykrzał masakryczny upał. We Wrześni rozdzieliliśmy się z Uzielem i sam z Micorem pognałem w kierunku Gniezna.

Sobota, 19 lipca 2014

Nocny wypad BS

Nocna jazda w dużej 9-cio osobowej grupie znajomych z BS :) Trasa: Gniezno-Wierzyce-Czerniejewo-Gniezno.