Marzec, 2019

Piątek, 29 marca 2019

Dzierżązna, Zgierz

Trochę pokręciłem się po pracy tu i ówdzie. Wyjazd bez historii ;)
  Czwartek, 28 marca 2019

Uć - Plac Wolności

Pętla na Plac Wolności w Łodzi. Na Zgierskiej fragment DDRu od Pojezierskiej do Limanowskiego już praktycznie ukończony. Po kilku miesiącach "intensywnych" prac...
  Niedziela, 24 marca 2019

Gniezno, Szczytniki Duchowne

Weekend spędziłem w Gnieźnie, niestety nie miałem zbyt wiele czasu na rower, dlatego tylko przed południem w niedzielę wygospodarowałem 1,5 godziny aby objechać Gniezno i okoliczne fyrtle ;)

Z pozytywów ostatnich dni, udało się już z grubsza zaplanować tegoroczny urlop. Pierwsze 2 tygodnie lipca spędzę w Tajlandii (wyspa Phuket oraz Bangkok) i być może Malezji (Kuala Lumpur). Oczywiście postaram się wypożyczyć rower, aby zaliczyć rowerowo nowe tereny ;)

Czwartek, 21 marca 2019

Szczawin, Łagiewniki, Radogoszcz

Wiatr nadal trochę dokucza więc wybieram trasy przebiegające przez lasy lub tereny zabudowane ;)
  Środa, 20 marca 2019

Aleksandrów Łódzki, Teofilów

Krótka pętla do Aleksandrowa Łódzkiego. Jadąc w stronę łódzkiego Teofilowa, ulicą Kąkolową miałem (nie)przyjemność poruszać się chyba najbardziej zniszczoną nawierzchnią jaką tylko można sobie wyobrazić. Generalnie ulica wygląda jakby ktoś próbował zerwać z niej asfalt. Po drodze widać także opuszczone i częściowo już wyburzone domy - zapewne pod budowę drogi ekspresowej S14.
  Wtorek, 19 marca 2019

Bałuty, Las Łagiewnicki

Dziś po pracy pętla przez łódzkie Bałuty oraz Las Łagiewnicki (Arturówek). Dzień już wyraźnie dłuższy, udało się cały dystans przejechać za dnia :)

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
  Niedziela, 17 marca 2019

Po(chorobowo)

Pierwszy wyjazd po paskudnej grypie, która w zasadzie jeszcze do końca mi nie przeszła, a która odebrała mi chęci do życia niemal na 1,5 tygodnia. Niemniej, nie mogłem odpuścić sobie wczoraj tak wymarzonej pogody i pokręciłem choć trochę.
  Czwartek, 7 marca 2019

Czaplinek, Janów, Łagiewniki Nowe

Dziś po pracy pętla po osadach między Zgierzem a Strykowem, na przedpolu Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
  Środa, 6 marca 2019

Radogoszcz, Łagiewniki

Od poniedziałku po raz enty w tym roku jestem lekko przeziębiony, mimo wszystko postanowiłem wczoraj trochę pokręcić. Jechało się umiarkowanie, bo czuję brak mocy, ale trzy dychy po Łodzi i Zgierzu zaliczone ;)
  Sobota, 2 marca 2019 Kategoria >100

Łask, Pabianice

Na dzisiejszą wycieczkę wybrałem się z Kamilem, który już w tygodniu zapowiedział, że chce w sobotę przejechać ponad 100 kaemów. Wyrysowałem trasę i o 9.30 wyjechaliśmy.

Najpierw skierowaliśmy się w stronę Aleksandrowa Łódzkiego, ruch na drogach o dziwo dość spory (zapewne przez wolną niedzielę, wszyscy chcieli zrobić zakupy w sobotę). Początkowe kilometry szły dość ciężko, ze względu na niską temperaturę. Przejechaliśmy przez Aleksandrów i skierowaliśmy się w stronę Lutomierska - warto dodać, że 2 marca był niestety ostatnim dniem kursowania linii tramwajowej nr 43 z Łodzi do Lutomierska właśnie, która już od co najmniej kilku lat była w katastrofalnym stanie technicznym. Szansę na remont są niestety niewielkie. Być może uda się wyremontować jedynie odcinek do Konstantynowa Łódzkiego.

Lutomiersk z racji ulokowania nad rzeką Ner powitał nas ostrym podjazdem na zbocze doliny rzecznej. Przejechaliśmy przez miejscowość (w której notabene byłem po raz pierwszy, podobnie zresztą jak w pozostałych miejscowościach na dzisiejszej trasie) i nasze drogi skierowały się w stronę Łasku, po drodze mijając miejscowości o takich nazwach jak Apolonia, Pelagia czy Kiki.

W Łasku przejechaliśmy przez miasto, zahaczając m.in. o Plac 11 Listopada.

Kolejnym punktem na dzisiejszej trasie były Pabianice, do których udaliśmy się drogami w dolinie rzeki Grabi.

Gdzieś na trasie.

W Pabianicach przejechaliśmy szybko przez miasto. Z racji naglącego czasu zrobiłem tylko trzy fotki.

Dobrzynka przepływająca między dawnymi fabrykami, a obecnie domem handlowym oraz hotelem ze spa.

Widok na ulicę Zamkową.

Dwór Kapituły Krakowskiej.

Z Pabianic przez łódzki Lublinek, Retkinię, Teofilów oraz Zgierz wróciliśmy do domu.

Gnieźnieńska "Beczka" gdzieś na granicy Łodzi ;)

Pierwsza setka w tym roku zaliczona, kręciło się bardzo przyjemnie, zwłaszcza gdy przed południem zrobiło się znacznie cieplej. Słoneczna pogoda także miała swój udział w budowaniu pozytywnego nastroju. Szacun dla Kamila, dla którego była to pierwsza rowerowa setka w życiu, a i pierwszy outdoorowy wyjazd rowerem w tym roku!