Niedziela, 8 września 2013

Lasy Czerniejewskie

Wyjazd większą ekipą w niedzielne południe do Lasów Czerniejewskich. Postanowiliśmy przejechać większą część żółtym szlakiem rowerowym Challenge MTB. Z Wenecji ruszyliśmy do Mnichowa, następnie polnymi drogami do Baranowa i Leśniewa. Później skrajem Lasów Czerniejewskich wzdłuż drogi S5 natrafiliśmy na zaoraną drogę. Jakim trzeba być człowiekiem, żeby zrobić coś takiego?

Zaorany szlak rowerowy © marcingt

Jakoś udało się przejechać bokiem przy rosnącej kukurydzy i wróciliśmy z powrotem na polną drogę.

Ujechaliśmy kawałek i Pan Jurek wyłożył się na piachu. Na szczęście lądowanie było miękkie :)

Pan Jurek sobie odpoczywa w polu © marcingt

Dalej przez Przyborowo i Przyborówko do Wierzyc. Po czym wjeżdżamy z powrotem do Lasu i docieramy do osady Bure.

Przed chatą w osadzie Bure © marcingt

Stamtąd leśnymi duktami nad Jeziora Babskie do Jezierc.

Nad Jeziorami Babskimi © marcingt

Przez Wagowo wróciliśmy się jeszcze raz do Wierzyc - na smaczny obiad w tutejszej restauracji.

Przed restauracją w Wierzycach © marcingt

Powrót ponownie przez Lasy Czerniejewskie do Pawłowa. Następnie polami przez Gębarzewko, Kokoszki i Pustachowę do Gniezna.