Poniedziałek, 13 stycznia 2014

Czerniejewo

Kilka stopni mniej niż w poprzednich dniach i już jeździ się dużo gorzej. Szkoda że ta jesienno/wiosenna pogoda nie trwa nadal. Wybrałem się dziś w stronę Czerniejewa. Po wyjechaniu z lasu miejskiego do Cielimowa zaskoczył mnie posypany solą asfalt (nie wiadomo po co, bo ślisko nie było), przez co po chwili miałem już cały rower upieprzony słoną wodą. Wszystkie inne gminne drogi również były mokre, dopiero za Jelitowem, gdy wjechałem do Szczytnik Czerniejewskich (a więc do innej gminy) asfalt był suchy. Lekki mróz i już sypią typ badziewiem na potęgę, a jak jest prawdziwa zima to niektórych dróg nie odśnieżą wcale. Następnie przez Pakszyn do Czerniejewa i powrót przez Kąpiel, Nidom, Pawłowo, Mnichowo do Gniezna.

nataliza - Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej :)

micor, sebek - Domyśliłem się, że profilaktycznie :) Tylko zaskoczony byłem, że drogi które w zeszłym roku zimą nie były nawet za bardzo odśnieżone, po których samochód jeździ raz na godzinę były wczoraj tak skrzętnie posolone. Wiadomo jak sól wpływa na rower i nie tylko, więc po jeździe tylko miałem niepotrzebną robotę i się wkurzyłem trochę :)
- 13:22 wtorek, 14 stycznia 2014 | linkuj
Drogowcy zapewne sypali profilaktycznie, gdyż wieczorem przychodziło sporo ostrzeżeń o gołoledzi nad ranem.
- 13:03 wtorek, 14 stycznia 2014 | linkuj
Góralko, Czy CI nie żal?! ;)
bobiko
- 22:35 poniedziałek, 13 stycznia 2014 | linkuj
Drogowcy chcieli zaskoczyć zimę pewnie dlatego sypnęli solą :D
micor
- 17:52 poniedziałek, 13 stycznia 2014 | linkuj
kurcze ...to wszystko, to moje ścieżki :) gdy mieszkałam w Gnieźnie :) ale za tym tęsknie...aż miło się czyta takie opisy trasy , która jest mi tak bardzo znajoma. Na prawdę super !!!