Niedziela, 2 marca 2014

Skorzęcin z Micorem

Najpierw odebrałem od Micora rower, który był u niego na weekend w celu regulacji przerzutek po wymianie manetek. Następnie szybko przebrać się i myk na rower. Dawid zaproponował Skorzęcin z dojazdem terenowym. Po 13 ruszyliśmy. Trasa przez Lubochnię, Krzyżówkę, Gaj i przez skorzęcińskie lasy. Na molo w Skoju przerwa na banana i obfocenie roweru w nowej, wiosennej konfiguracji.

Wymianie uległ kokpit (kierownica, mostek i chwyty Boplight), napęd (wreszcie przeszedłem na system dziewiątkowy), manetki Deore oraz drobne szpeje w postaci tarczy 44z, kółeczek od przerzutki oraz linki i pancerze przerzutek.

W Skorzęcinie sporo dziś ludu się zjechało (pewno przez to że otworzyli budę z goframi :D) . Było sporo motocyklistów oraz jeden mały, zielony i wściekły Volkswagen Polo, który ze swoim ultra super hiper głośnym wydechem narobił sporego hałasu :)

Powrót ze Skoja przez Sokołowo, Ćwierdzin, Nową Wieś Niechanowską i Kędzierzyn do Gniezna. Dystans dziś wyliczony z licznika Micora, bo swojego nie zdążyłem przed jazdą założyć po wymianie kokpitu.

Najgorsze, że czuję że mnie znów jakieś choróbsko łapie, ale się tak łatwo nie dam.

super rowerek
kamilld
- 20:04 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj
Rowerek pierwsza klasa - tylko pozazdrościć! :)
jelon85
- 10:34 poniedziałek, 3 marca 2014 | linkuj
Niestety. mnie złapało w tygodniu i dopiero teraz wychodzę na prostą. Ale jutro już pierwsze biegi, czy moze też rower .
bobiko
- 22:05 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj
Ładnie maszyna się teraz prezentuje. Z rogów rezygnujesz? Ja za tuning maszyny na sezon 2014 biorę się od jutra bo zimy już chyba nie będzie.
Jak o 1530 byliście w NWN to musieliśmy sobie po piętach gdzieś deptać.
Zdrówka
- 19:35 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj
No to jak nic się o siebie "otarliśmy" :) Pewnie jeszcze będzie okazja ;)
anetkas
- 18:52 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj
Skorzęcin za trochę ponad dwa miesiące będzie niedostępny ;D fura jak się patrzy Panie kolego ;)
19Piotras85
- 18:40 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj
Nie daj się chorobie bo wiosna idzie na całego.
- 18:11 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj
micor - No a jak!

Marek1985 - Chorobie mówię stanowcze nie. Na razie zażywam wszelkie możliwe medykamenty i liczę, że jednak jakoś mi przejdzie.

anetkas - A dziękuję. Starałem się podobierać wszystko tak, żeby było niezbyt drogie i ładne :) Gdzie unikam, jeszcze z Micorem jak przejeżdżaliśmy przez NWN zastanawialiśmy się, czy Cię nie spotkamy :) W NWN byliśmy chyba około 15.30.
- 18:00 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj
Piękny masz teraz rowerek ;)

Pewnie znowu się gdzies minęliśmy, bo po 13byłam w Witkowie a ok 15 jechałam do Jeżola na NWN ;) Coś mnie chyba unikasz Marcinek :P
anetkas
- 17:46 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj
Pięknie się teraz prezentuje. No i biegi wskakują tak jak trzeba ;). Bedzie Pan zadowolony :D.