Środa, 26 marca 2014
   Kategoria >100

Gołąbki, Trzemeszno, Łubowo, Dębnica

Po kilkudniowych intensywnych opadach deszczu postanowiłem dziś pojeździć asfaltami, bo w terenie zrobiło się błoto. Rano postanowiłem pojechać na Gołąbki, gdyż dawno tam nie byłem. Od początku dokuczał wmordewind, zwłaszcza na łysych polach. Na Gołąbki zajechałem przez Strzyżewa, Jastrzębowo i Smolary. Na plaży chwila przerwy na fotkę.

Następnie przez Grabowo i Kruchowo udałem się do Trzemeszna. Stamtąd przez Miaty, Piaski, NWN, Kędzierzyn do Gniezna. Prócz niezbyt mocnego ale uciążliwego wiatru, który nieźle mnie wymęczył nic ciekawego po drodze się nie wydarzyło.

Po południu jeszcze raz na rower, tym razem z Panem Jurkiem. Postanowiliśmy pojechać nieco na zachód. Najpierw wzdłuż S5 do Łubowa, gdzie w Dino kupiłem litr napoju i wypiłem go na miejscu, gdyż od początku popołudniowej jazdy nieźle mnie suszyło i zwykła woda nie rozwiązywała problemu :) Następnie przez Owieczki do Dębnicy. Tam nad Jeziorem Dębnickim przerwa na fotki.

Pan Jurek mówi że jest OK :)

Jezioro Dębnickie

Kościół św. Mikołaja i św. Jadwigi w Dębnicy

Ktoś sobie na działce sarny hoduje.

Też mi się wydaje że to nie są sarny, ale co to jest w takim razie to nie mam pojęcia. Takie coś podobnego chyba na Wymysłowie jest też hodowane.
- 07:20 piątek, 28 marca 2014 | linkuj
Jelon85 - Całą drogę myślałem, że ciężko mi się jedzie przez brak kondycji, a to jednak wiatr wiał :)

Sebekfireman - Zwierzaki można spotkać właśnie w Dębnicy. Nie jestem też w pełni przekonany czy to sarny, ale żadnych innych podobnych stworzeń nie mogłem skojarzyc.
- 21:55 czwartek, 27 marca 2014 | linkuj
Też myślałem tego dnia o Gołąbkach. W Dębnicy rowerem mnie jeszcze nie było.
Te sarnopodobne zwierzaki, gdzie można spotkać?
- 20:33 czwartek, 27 marca 2014 | linkuj
Niezłą kilometrówkę zaliczyłeś przy tym wietrze!
U Pana Jurka każde warunki są OK :)