Piątek, 28 marca 2014

Głęboczek, Mięcierzyn

Popołudniowy wyjazd z Dawidem. Postanowiliśmy udać się w stronę Lasów Królewskich, nad Jezioro Głęboczek, gdzie miał na nas czekać Szymon. Dojazd zielonym szlakiem MTB wzdłuż Wełny.

Jezioro Głęboczek

Wspólnie doszliśmy do wniosku, że przejedziemy uroczą śródleśną drogą przez Rezerwat Mięcierzyn.

Przy okazji przejechaliśmy urozmaiconym wybitnie terenowym singlem wzdłuż linii brzegowej Jeziora Lubieckiego.
Dalej przez Lubcz, Budzisław, Gościeszyn i lasem obok grobu żołnierza Napoleońskiego dojechaliśmy do Leśniczówki Sarnówko. Tam rozdzieliliśmy się z Szymonem i razem z Dawidem pognałem do Gniezna przez Dębówiec.

Rzeka Wełna w okolicy Dębówca

Jelon85 - jest na skrzyżowaniu drogi prowadzącej od strony Lasów Królewskich z drogą ze Strzyżewa Kościelnego do Gniezna.

Marek1985 - Też trochę takich fajnych terenów mamy, tylko najczęściej trzeba trochę kilometrów zrobić żeby dojechać do takich miejsc.
- 19:13 sobota, 29 marca 2014 | linkuj
Dzięki za wspólny wypad rowerowy:)
Ten most jest w samym Dębówcu?