Niedziela, 20 lipca 2014
   Kategoria >100

Mistrzostwa Polski XC - Żerków

Z Micorem postanowiliśmy tak jak w zeszłym roku wybrać się do Żerkowa, pooglądać poczynania najlepszych Polskich kolarek i kolarzy górskich podczas Mistrzostw Polski w XC. W pierwszą stronę dojazd wmordewindowo przez Wrześnię, Miłosław, Czeszewo (przepłynięcie promem) i przez Żerkowsko-Czeszewki Park Krajobrazowy do Żerkowa. Na miejscu spotykamy się ze chrzanowo-średzką ekipą BS :) Micor testuje też karbonową maszynę 27,5" Superiora.

Robimy wspólna fotkę z Mają Włoszczowską :)

Po tym przedzieramy się na ciekawsze miejsca trasy XC. Po drodze mija nas Marek Konwa robiący objazd trasy.

Około 14.30 wystartowały kobiety, więc ustawiliśmy się w najciekawszych miejscach trasy na robienie fotek :)
\

Po zakończeniu rywalizacji kobiet udaliśmy się w drogę powrotną, razem z Uzielem, z którym wcześniej zgadałem się, że będzie czekać na nas w Żerkowie. Powrót przez Pyzdry do Wrześni z zahaczeniem o punkt widokowy na Wale Żerkowskim.

Drogę uprzykrzał masakryczny upał. We Wrześni rozdzieliliśmy się z Uzielem i sam z Micorem pognałem w kierunku Gniezna.