Niedziela, 31 sierpnia 2014

Witkowo, Cielimowo

Powoli rozkręcam się po dwutygodniowej przerwie od roweru spowodowanej wakacjami w Chorwacji i Bośni i Hercegowinie :)

Dziś z Micorem wybrałem się na wycieczkę po okolicznych lokalach gastronomicznych. Najpierw do piekarni "Glanc" w Witkowie, na pyszną, ogromną drożdżówkę z budyniem. Po drodze popadywał sobie trochę deszczyk, ale tragedii nie było. Następnie przez Karsewo i Grotkowo do baru "Smakołyk" w Cielimowie na słynnego hamburgera :) Końcówka przez Gębarzewko, Pawłowo i Mnichowo do Gniezna.

Na koniec kilka chorwacko-bośniackich widoczków :) Część z tych miejsc miałem już okazję zwiedzić 2 lata temu podczas rowerowego objazdu po Bałkanach. Więcej fotek będę wrzucał zimą :)

Cześć! Cudowne miałeś wakacje :) takie widoki i wspomnienia pozostają w nas do końca życia :) ...i to jest najpiękniejsza zaleta podróżowania :)
nataliza
- 11:07 piątek, 5 września 2014 | linkuj
anetkas - Bardzo w Cielimowie ładnie, a dziś jeszcze ładniej :P

jelon85 - W Makarskiej i w P.N. Krka byłem pierwszy raz, a na podstawie moich innych wyjazdów do Chorwacji uważam, że te miejsca są chyba najładniejsze z tych co zwiedzałem - Masyw Biokovo zwłaszcza :)

sebek - Nie wyobrażam sobie zmiany tej tapety w "Smakołyku". To jest klasyk :P

rmk - Część się da, ale trochę też schodów jest :)
- 19:25 środa, 3 września 2014 | linkuj
Do Modro Jezera można zjechać rowerem?
rmk
- 19:12 środa, 3 września 2014 | linkuj
Hmmm - a może klimatyczną tapetę w Smakołyku zmienili na fototapetę z takimi widokami :P
- 20:28 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj
Super foty!W Chorwacji na prawdę można nacieszyć oko pięknymi widokami. Makarska i Krka też miałem okazję zobaczyć w realu;)
jelon85
- 20:01 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj
JEST I NASZ CHORWAT !!!
Jak zobaczyłam miniaturkę to myślałam, że to w Cielimowie się tak pozmieniało :)
Fajnie, że wróciłeś, u nas też ładnie !
anetkas
- 19:57 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj
jerzyp1956 - Czasem rzeczywiście warto wyjechać gdzieś daleko i podziwiać takie widoki. Aż żal wracać potem :)

panther - Fajnie, że ktoś to czyta :)

sebek - Też byłem pod wrażeniem wielu widoczków :) Może jeszcze we wrześniu uda się coś zorganizować.

grigor - Coraz lepsze zakątki w tym Piechcinie odkrywam :P
- 19:39 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj
Znów w Piechcinie śmigałeś? :-)
grigor86
- 19:34 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj
O ja Cię kręcę - super widoki. Kilka miejsc znanych :)
A wracając do spraw gastronomicznych to po południu miałem do Was dzwonić w sprawie ogniska na zakończenie wakacji, ale że pogoda niepewna to stwierdziłem że znowu będzie siara i ognisko nie będzie chciało się rozpalić :P
- 18:41 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj
Właśnie od podróży po Bałkanach zacząłem przeglądać Twojego bloga...
panther
- 18:24 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj
Oooo ale super widoki,warto było odpocząć od roweru dla takich widoków.