Niedziela, 19 października 2014

Punkt widokowy Duszno

Korzystając z pięknego, jesiennego, słonecznego i niedzielnego wczesnego popołudnia postanowiłem wybrać się na wieżę widokową w Dusznie, której dawno nie nawiedziłem :) Dojazd m.in. przez Wierzbiczany, Jastrzębowo, Kruchowo.

Okolice Jeziora Wierzbiczany

Na wieży widokowej było dziś całkiem sporo osób. Widoczność jednak do najlepszych dziś nie należała, ale i tak co nie co można było dostrzec.

Do Gniezna wróciłem przez Trzemeszno oraz Wymysłowo, gdzie wyglądałem za indorami, które pogoniły ostatnio Sebka - klik ,jednak ich nie zauważyłem :) Dalej wracałem ponownie przez okolicę Wierzbiczan, gdzie natrafiłem na rowerzystę jadącego w takiej śmiesznej tureckiej czapeczce :)

Lubie widoki z tej Waszej wieży w Dusznie, taka duża przestrzeń tam jest ;-)
Monica
- 19:21 czwartek, 30 października 2014 | linkuj
Bardzo fajne kolory na fotkach udało Ci się dzisiaj uchwycić :-)
jelon85
- 21:26 niedziela, 19 października 2014 | linkuj
A ja rano cisnąłem do roboty tamtędy i jednego indora widziałem, ale nie chciał mnie gonić. Widocznie cała ekipa się wczoraj nieźle wymęczyła tym sprintem za Sebkiem, bo tylko jeden raczył dziś wyjść z zagrody, czy tam jakiego kurnika :-D
maniek1981
- 20:39 niedziela, 19 października 2014 | linkuj
No właśnie - trzeba było dać znać. Bo między 12 a 14 krążyłem po Wale Wydartowskim, ale na wieżę nie pojechałem.
Indory już chyba zagonione do zagrody są bo wczoraj już ich nie spotkałem.
- 20:37 niedziela, 19 października 2014 | linkuj
Musieliście się gdzieś z Sebą minąć, bo On też był dziś w Dusznie :)