Środa, 27 lutego 2019

Sokolniki, Wola Branicka

Dziś udało się wygrzebać na rower przed 17.00, dzięki czemu połowę trasy przejechałem jeszcze za dnia. Niby wiało, ale większość trasy miałem z wiatrem, dlatego też nawet na szerokich Racing Ralphach udawało się utrzymywać całkiem niezłą prędkość. Obrałem za cel Sokolniki, a następnie postanowiłem pojechać w stronę Modlnej, gdzie udało się uchwycić na fotce drewniany kościół pw. św. Stanisława Biskupa.

Dalej długą i nudną prostą dojechałem do Woli Branickiej, gdzie odbiłem na Białą i musiałem poużerać się trochę z wmordewindem.

Wszyscy ostatnio chwalą się książkami, które czytają. Ja natomiast cisnę w każdej wolnej chwili interaktywną opowieść w postaci Wiedźmina 3, o którego Andrzej Sapkowski toczy ostatnio wojnę z CD Projekt. Ciekawe kiedy uda się ją skończyć, bo razem z dodatkami gra podobno starcza na grubo ponad 100 godzin :)

Sprzęt Canyon

@domino83 - To był na 100% ten kościół, bo znajduje się właśnie przy szosie Ozorków - Stryków ;)
- 18:44 środa, 27 lutego 2019 | linkuj
Mam wrażenie jakbym już widział ten kościół. Śmigałem chyba z Głowna do Ozorkowa na pociąg. Miejscowości nie pamiętam. Fajnie, ponad trzy dyszki na rowerowym koncie ;)