Niedziela, 9 września 2012

Wał Wydartowski

Dziś wraz z panem Jurkiem i Mateuszem na Wał Wydartowski do Duszna, zobaczyć wieżę widokową. Wieża już na ukończeniu, zostały drobne prace kosmetyczne, lecz spokojnie można już wejść na górę. Widoczność dziś była całkiem niezła. Bez problemu było widać kominy w Koninie, hałdy kamieniołomu w Piechcinie, czy gdzieś w oddali zabudowania w Inowrocławiu, nie wspominając o Gnieźnie. Choć jak patrzę na wczorajszy wpis Sebastiana, to jednak chyba aż takiej widoczności dziś nie było.

Dziś dożynkowy dzień © marcingt

Wieża widokowa © marcingt

Widok z wieży © marcingt

Widok na Gniezno © marcingt

Piechcin w oddali © marcingt

sebekfireman - Znowu jakoś nie pomyśleliśmy :( Wieczorem kiedyś się będę musiał przejechać, skoro widoki jeszcze lepsze.
- 08:00 poniedziałek, 10 września 2012 | linkuj
O wy paskudy... i nie daliście znać że jedziecie? A do południa byłem wolny i nie miałem co robić. W południe raczej nigdy nie ma dobrej widoczności - wieczorem trzeba się wybrać żeby więcej zobaczyć.