Piątek, 21 grudnia 2012

Łubowo, Dziekanowice, Fałkowo

W południe dostałem telefon od pana Jurka z propozycją wypadu na rower. Po tygodniowej abstynencji rowerowej spowodowanej moim przeziębieniem nie mogłem doczekać się, kiedy wreszcie trochę pokręcę więc oczywiście zgodziłem się. Tak naprawdę to zgodziłem się też dlatego, że to miała być ostatnia jazda - koniec świata i te sprawy :)
Zdecydowaliśmy się na wypad w stronę Jeziora Lednickiego, gdzie przy Muzeum Pierwszych Piastów zrobiliśmy krótką sesję zdjęciową. Dojazd bardzo sprawny z powodu wiejącego w plecy wiatru. Można było bez problemu rozpędzić się do 40km/h. Powrót za to przypadł z arktycznym wmordewindem, przez co średnia drastycznie spadła :( Na szczęście dzisiejszą jazdę umilało nie widziane od dawna słońce.

bobiko - dlaczego mówisz "niestety"? Jak chłopak może, to korzysta :-) Nieskromnie powiem, że ja to się nawet cieszę, że przez pracę nie mam czasu na jeżdżenie, bo z pewnością bym zajechał rower w 3 miesiące ;-)
grigor86
- 16:47 sobota, 22 grudnia 2012 | linkuj
Niestety, kto nie pracuje ten korzysta z dobrodziejstw pogody. ;)
bobiko
- 21:17 piątek, 21 grudnia 2012 | linkuj
Jaki tam ze mnie rzeźnik :P Pierwszy lepszy maraton i pewno na końcu stawki bym dojechał :)
- 17:08 piątek, 21 grudnia 2012 | linkuj
Wielki powrót lokalnego "rzeźnika" :) - takiej długiej przerwy od rowera to chyba od marca nie miałeś.