Piątek, 22 lutego 2013

Okolica, miasto

Podobnie jak wczoraj, dziś nie odjeżdżałem zbyt daleko od domu, tylko pokręciłem się po okolicy. Pojechałem w kierunku Wełnicy, potem Goślinowo i wróciłem na Winiary. Przejazd przez miasto i domu. Pod koniec jazdy zaczęło się przebijać słońce. Chyba zrobiła się mała odwilż, bo drogi na wioskach - nie posypane solą też zamieniały się w jedną wielką chlapę, nie mówiąc o drogach w mieście.

Okolice Goślinowa

Spacerujący bażant (nie widać go za dobrze bo był dość daleko, a w aparacie tylko 5-krotny zoom).

To fakt, że tracą, ale zazwyczaj przydaje się - ja bardzo często jestem zmuszony z niego korzystać bo optyczny nie sięga do tego co chcę. Wg mnie warto mieć go włączonego, tym bardziej że na wyświetlaczu zawsze pokazuje kiedy wchodzimy na zoom cyfrowy bez utraty jakości i ze stratą jakości.
Np. to zdjęcie http://i0.simplest-image-hosting.net/picture/zima08.jpg
było robione na max zoomie optycznym + prawie max zoomu cyfrowego. Po zmniejszeniu rozdzielczości zdjęcia, jakość jest znośna.
- 17:21 piątek, 22 lutego 2013 | linkuj
Panther - Śniegu spadło rzeczywiście bardzo dużo, w dodatku przez 2 noce.

Sebekfireman - Wyłączyłem cyfrowy zoom bo zdjęcia na nim tracą dużo na jakości, a w dodatku bez statywu to za bardzo się przy takim zoomie nie da nic sensownego zrobić :)
- 15:53 piątek, 22 lutego 2013 | linkuj
Zoomu cyfrowego nie masz załączonego? Wtedy zoom łączony daje x20 :P
- 15:45 piątek, 22 lutego 2013 | linkuj
Właśnie takie kręcenie po okolicy akurat mi sprawia wiele radości.
Śniegu widzę, że również w twoich okolicach nie brakuje.