Poniedziałek, 24 lutego 2014
   Kategoria >100

Wenecja, Biskupin

Rano telefon od Pana Jurka z propozycją wyjścia na rower. Miałem dziś wolny czas, więc oczywiście przystałem na propozycję. Zaproponowałem Biskupin, więc ruszyliśmy. W pierwszą stronę było elegancko z wiatrem. Najpierw na Dębówiec, po czym wjechaliśmy w Lasy Królewskie i przejeżdżając obok grobu Żołnierza Napoleońskiego dojechaliśmy do skrzyżowania przed Gołąbkami. Następnie przez Gościeszyn, Ryszewo i Szelejewo dojechaliśmy do Gąsawy. Kawałek za Gąsawą krótki przystanek na przystanku autobusowym z punktem widokowym na Jezioro Godawskie.

Pałucki żuraw.

Rzeczony przystanek z punktem widokowym ;)

Pałucki krajobraz.

Pan Jurek :)

Stamtąd zjechaliśmy w dół, do Wenecji.

Muzeum Kolei Wąskotorowej w Wenecji

Kilka machnięć korbą i jesteśmy w Biskupinie.

Powrót już w zdecydowanie wietrznej atmosferze, choć tak naprawdę ostatnie 20km było najgorsze i trochę dało w kość. Po drodze Marcinkowo Górne z pomnikiem Leszka Białego.

Jezioro Rogowskie.

Krzyżówki.

Z Rogowa przez Rzym, Kowalewo, Mieleszyn, Zdziechowę do Gniezna. Na koniec dokręcanie do setki na gnieźnieńskiej "Wenecji".

Pamiętam nasz pierwszy wspólny trip- jechaliśmy właśnie obok pomnika Leszka. A później kradliśmy kukurydzę z pola :D.
micor
- 08:14 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj
Piotras - Nadrabiam rowerowe zaległości.

jelon85 - Lubimy tam jeździć przez piękne lasy i jeziora. No i Panu Jurkowi się zawsze na wspominki zbiera, związane z wędkarskimi czasami ;)

grigor86 - Dzięks. Dzisiaj z Micorem stwierdziliśmy, że musimy Ci jeszcze bardzo fajne singielki nad Jeziorem Wierzbiczany i Jankowskim pokazać ;)

sebekfireman - Dobry aparat to i zdjęcia ładne wychodzą ;) Ja przypadkowo zauważyłem, że tam na "dachu" są jakieś ławeczki. Miejsce widać uwielbiane przez miłośników wyskokowych trunków, gdyż pełno było butelek ;)
- 15:55 wtorek, 25 lutego 2014 | linkuj
Ładne zdjęcia zrobiłeś :) Ten przystanek zawsze rzucał mi się w oczy, ale nie miałem pojęcia że tam jest punkt widokowy na górze.
- 07:48 wtorek, 25 lutego 2014 | linkuj
O widzę kilka ciekawych miejsc, w których jeszcze moje koło nie postało. Ale zdjęcia są na prawdę piękne. Dobry trip i nie byle z kim :-) Pozdrówka dla obydwu!
grigor86
- 21:13 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj
Fajną trasę wybraliście sobie na dzisiaj i nawet Rogowo odwiedziliście:)
Też poczułem dzisiaj wiatr w nogach wracając z Janowca:D
jelon85
- 18:16 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj
Super tak od poniedziałku :)