Piątek, 2 maja 2014
   Kategoria Góry

Kotlina Kłodzka 2014 - Dzień 3/5 - Lądek Zdrój, Góra Borówkowa

Dzisiejszego dnia pogoda już nie rozpieszczała tak bardzo jak w poprzednich dniach, jednak nie było też tak źle, aby nie wyjechać rowerem :) Co prawda plany wjazdu na Śnieżnik rozeszły się we mgle i chłodzie, niemniej jednak po górach udało się pojeździć.

Najpierw ruszyliśmy w stronę Złotego Stoku, skąd przez Przełęcz Jaworową postanowiliśmy udać się do Lądka Zdroju.

Tak się cieszyłem z podjazdu na Przełęcz Jaworową :)

Na wysokości przeszło 700 m n.p.m. zrobiło się bardzo zimno - ledwie 6 stopni, a tu jeszcze zjazd - w krótkich rękawiczkach...

Do Lądka dojechaliśmy skrajnie wymarznięci.

Weszliśmy do pobliskiej pizzeri kupić herbatę, aby się nieco rozgrzać. Następnie przejechaliśmy do części uzdrowiskowej Lądka Zdroju, gdzie w jednej z restauracji zatrzymaliśmy się na obiad.

Po posileniu się postanowiliśmy udać się na Górę Borówkową. Początek przez Lutynię niebieskim szlakiem rowerowym.

Ostatni fragment pieszym czerwonym z niepodjeżdżalnym fragmentem przed samym szczytem.

Już na szczycie :) Pan Jurek wskazuje gdzie wjechaliśmy :)

Na górze trochę przerwy, a następnie zjazd rowerowymi szlakami od czeskiej strony. Wyjechaliśmy w Bilej Vodzie.

Powrót przez Błotnicę i Topolę.

Wieczorem jeszcze grillowanie :)