Poniedziałek, 29 września 2014

Po okolicy + miasto nocą

Najpierw sam po okolicy, zahaczając m.in. o Szczytniki Duchowne, Modliszewo, Zdziechowę czy Oborę. Po drodze, na stacji kolejowej Gniezno-Winiary napotkałem przejeżdżający pociąg towarowy - nieczęsty widok w tamtym miejscu, choć raczej codzienny.

Odwrót i widok na elewator zbożowy na ul. Spichrzowej oraz komin "PEC".

W nocy jeszcze przejażdżka po mieście z Piotrem.

grigor86 - Rower ma podstawową zaletę nad samochodem - jest tańszy w eksploatacji, więc myślę że nie będzie problemu :)
- 17:50 sobota, 4 października 2014 | linkuj
Tylko żebyś nie przestał kręcić km. na rzecz beemki tak jak to miało miejsce w moim przypadku :-)
grigor86
- 20:12 czwartek, 2 października 2014 | linkuj
Sebek - To musiał być jakiś błąd, bo z osobowych to tylko czasem jeżdżą tam pociągi turystyczne organizowane przez TurKol. Ostatni rozkładowy pociąg to tam przejeżdżał chyba kilkanaście lat temu.
- 09:06 środa, 1 października 2014 | linkuj
W zeszłym roku (nie wiem czy w tym) z rozkładu jazdy wychodziło że jeden pociąg osobowy odjeżdża ze stacji Gniezno Winiary - ciekaw byłem czy to była prawda czy też błąd bo z tego co widzę to linia tam nie jest zelektryfikowana.