Piątek, 30 listopada 2012

Jankowo Dolne, miasto

Zachęcony porannymi przebłyskami słońca, postanowiłem przejechać się rowerem poza miasto. Wybrałem kierunek Jankowo Dolne. Na polach niestety arktyczny wiatr daje się we znaki, więc czym prędzej zawróciłem. W mieście postanowiłem pojeździć trochę po torze XC na Winiarach, gdzie na ścieżkach leży pełno gnijących liści, przez co nie bardzo widać gdzie jechać. Dalej już standardowo po mniej ruchliwych ulicach miasta.

Widok na okolice Jankowa Dolnego.

Pozostałości wiatraka "holendra" w Jankowie Dolnym.

W tle komin PEC Gniezno o wysokości 101,5m oraz z prawej elewator zbożowy. Widok ze skarpy nad Jeziorem Winiary.

W tle fragment Osiedla Orła Białego w dzielnicy Winiary. Widok ze skarpy na Jeziorem Winiary.

sebekfireman - Jak się jedzie spokojnie to jest OK, ale brawurowe zjazdy lepiej sobie odpuścić, bo jak parę razy chciałem trochę szybciej zjechać, to prawie wylądowałem w jeziorze bo opony na tych liściach nie dawały sobie rady.
- 14:17 sobota, 1 grudnia 2012 | linkuj
Widać od razu że fotki Canonowe - tak przyjemnie w oko wpadają od tych żywych kolorów ;) Na tym torze XC idzie teraz jeździć - czy jest taka ślizgawica od tych liści że w drzewo można przywalić? :P
- 07:11 sobota, 1 grudnia 2012 | linkuj
Teraz dużo widać na zdjęciach bo nie ma liści na drzewach.
- 21:45 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj
Okolice Jankowa rządzą :-)
Trochę Ci zazdroszczę tego wolnego czasu do śmigania, ale żeby jeździć muszę tyrać...życie, życie :-S
grigor86
- 18:14 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj
Bloczki wyglądają znajomo, chyba we wszystkich polskich większych miastach występuje ten model :)