Środa, 23 stycznia 2013

Niechanowo, Krzyżówka

Robiąc poranne pogodowe rozeznanie wywnioskowałem, że jest trochę cieplej i nie ma wiatru, więc można wreszcie przejechać parę kilometrów.
Najpierw wjechałem do lasu miejskiego.

Las miejski © marcingt

Potem sunąc odśnieżonymi drogami trafiłem do Niechanowa i dalej do Nowej Wsi Niechanowskiej.

Okolice Nowej Wsi Niechanowskiej © marcingt

Przez Trzuskołoń, Folwark i Piaski docieram do Krzyżówki. Skręcając w leśną drogę prowadzącą do Lubochni stwierdzam, że dalej czeka mnie marsz. No i musiałem te 3km przejść na piechotę.

Na koniec, koło Woli Skorzęckiej sfociłem piękne śnieżne zaspy ;)

Zaspy koło Woli Skorzęckiej © marcingt

lukasz78 - Generalnie to więcej ja też już nie mogłem. Utrzymać się na rowerze w tym śniegu i po prostu jechać do przodu kosztuje mniej więcej tyle samo energii co ciśnięcie non stop rowerem >30km/h. Najgorzej jest gdy mijają cię samochody i nie wiesz czy czasem nie wpadniesz w niekontrolowany poślizg bezpośrednio przed autem.

sebekfireman - Droga na dzień dzisiejszy dla rowerów jest nie przejezdna. Niby były widoczne ślady kilku samochodów, ale śnieg i tak był tak grząski, że nie dało rady jechać. Według mapy jest to droga powiatowa, więc powinna być choć trochę odśnieżona.
- 19:20 środa, 23 stycznia 2013 | linkuj
Ale ładną rundkę sobie zrobiłeś. Trasa Krzyżówka - Lubochnia jest nie przejezdna?
- 18:22 środa, 23 stycznia 2013 | linkuj
Gratuluję zapału do jazdy po tak zaśnieżonych trasach, ja bym chyba tak nie mógł.