Piątek, 25 stycznia 2013

Skorzęcin

Przed południem zza chmur wyłoniło się wreszcie słońce, więc nie można było przepuścić okazji do jazdy w ładniejszej niż zwykle pogodowej aurze. Miałem ochotę na zaśnieżony Skorzęcin ;) Drogi w większości dość dobrze odśnieżone, jedynie odcinek ze wsi Skorzęcin do ośrodka wypoczynkowego nieodśnieżony i porozjeżdżany przez samochody i tam się jechało dość ciężko. Nie obyło się bez upadku, ale lądowanie było miękkie. W Kołaczkowie, koło gorzelni jak zwykle fajnie pachniało ;)

Trasa: Gniezno-Szczytniki Duchowne-Kędzierzyn-Nowa Wieś Niechanowska-Trzuskołoń-Folwark-Kołaczkowo-Chłądowo-Kamionka-Skorzęcin. Powrót identyczny.

Osłony przeciwśnieżne na drodze między Folwarkiem a Witkówkiem.

Wszędzie biało.

Odrestaurowany wiatrak-koźlak w Kamionce.

No i Ośrodek Wypoczynkowy w Skorzęcinie.

Powrót...

Świetną pogodę trafiłeś:) Zimą Skorzęcin jaki spokojny:D
jelon85
- 08:54 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj
Wiatrak, Jezioro Niedzięgiel i sarny - the best!!!!
grigor86
- 22:47 piątek, 25 stycznia 2013 | linkuj
kdk - Skorzęcin gości ludzi z całej Polski ;)

jerzyp1956 - Po prostu idealna śnieżno-zimowa pogoda ;)

Marek1985 - Wiatrak jeszcze niedawno wyglądał tak: http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,109810,20100617,wiatrak-w-kamionce.jpg

sebekfireman - O koniu słyszałem z naszych lokalnych mediów. Chciał zażyć trochę wolności, co go będą ludzie zmuszać do zaprzęgu ;) No szkoda, że szadź się nie utrzymała, bo ta wieczorna mgła była solidna.
- 21:22 piątek, 25 stycznia 2013 | linkuj
Ale dzisiaj super pogoda była na rower... a ja w pracy musiałem siedzieć i słuchać o jakimś koniu co przez centrum Gniezna sobie galopował w najlepsze między samochodami.
Szkoda że cała szadź opadła z drzew bo wtedy widoki już w ogóle jak z bajki by były.
Zapach z Kołaczkowa też uwielbiam :)
- 20:52 piątek, 25 stycznia 2013 | linkuj
Gdzie Cię tak daleko poniosło? Pogoda zimowa ale na rowerek dobra.
- 17:20 piątek, 25 stycznia 2013 | linkuj
Tydzień wypoczywałem tam w domku o nazwie Ryś.