Środa, 27 marca 2013

Treningowo

Kółko przez Szczytniki Duchowne i Lubochnię, reszta po mieście.

Na drodze z Lubochni na Arkuszewo, na łuku drogi nieźle przeszlifowałem asfalt. Wydawało się, że jest sucho, a jednak woda przymarzła i zrobiła się szklanka. Dobre 5 minut się zbierałem po tym upadku. Lekko się poobijałem i przybyła kolejna rysa na ramie, ehhh :( Później wyprzedził mnie jakiś szosowiec, ale coś wolno jechał, bo cały czas jechałem tuż za nim. Gdyby nie ten wiatr i lód na drogach byłoby już naprawdę spoko... jak na zimę oczywiście :D

EDIT: Przed chwilą przeczytałem taką notkę odnośnie zawodów XC i maratonu MTB w Gnieźnie:

"Z przykrością informujemy, że z przyczyn organizacyjnych ODWOŁANE zostają następujące imprezy:

- 7.04 XC Gniezno - Mistrzostwa Wielkopolski
- 26.05 Skoda Maraton MTB"

Liczyłem na start w maratonie, a tu takie coś :(

Murowana Goślina przeniesiona na 19 maja. Trochę szkoda bo ciekawie mogło być po tych roztopach co będą.
- 19:04 piątek, 5 kwietnia 2013 | linkuj
sebekfireman - Szosowiec miał czarną bluzę i to był jakiś młody chłopak. O tych zawodach w Murowanej Goślinie wiem, ale się zastanawiam czy śniegu jeszcze nie będzie tego 14 kwietnia :D
- 19:27 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj
Całe szczęście że nic się Tobie nie stało od tego wypadku. Te warunki są teraz zdradliwe bardzo.
Szosowiec nie jechał czasami w takiej jasno zielonej kurtce?
Szkoda że zawody w Gnieźnie się nie odbędą, ale jakby co jest jeszcze wielki maraton w Murowanej Goślinie 14 kwietnia - http://www.mtbmarathon.com/murowanag
- 13:09 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj
Wczoraj dostałem wiadomość od sebekfireman z informacją o odwołaniu zawodów. Info potwierdził również mój znajomy z GKKG, czyli jednego z organizatorów. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że chodzi kasę z dotacji, której GKKG od miasta nie dostanie. Nasza "cudna" władza woli pakować kokosy w żużel, bo przecież jesteśmy teraz w Ekstralidze (btw na jeden sezon, bądźmy realistami), zamiast propagować i rozwijać kulturę fizyczną w mieście. Normalnie krew mnie zalewa... A też liczyłem na start w maju :(
kubolsky
- 20:24 środa, 27 marca 2013 | linkuj
Najważniejsze, że jesteś cały. Siniaki szybko zginą.
Podejrzewam, że rower każdej osoby, która jeżdzi zimą posiada jakieś rysy, ubytki.
panther
- 19:26 środa, 27 marca 2013 | linkuj
jerzyp1956 - Dość groźnie rzeczywiście to wyglądało, w ogóle nie było widać tego zdradzieckiego lodu.

kubolsky - Musiałem oczywiście upadek wzbogacić powszechnie znanym słowem na k no i ponarzekać na pogodę, ale pojechałem dalej ;) Wiadomo, że bez rys się nie obejdzie, w końcu to rower MTB. Gorzej byłoby w przypadku karbonowej szosy ;) Te światła koło Dziekanki rzeczywiście są idiotycznie zaprogramowane.
- 19:22 środa, 27 marca 2013 | linkuj
Czytałem ten wpis to aż mi ciarki przeszły.
- 19:10 środa, 27 marca 2013 | linkuj
Najważniejsze że cały jesteś i możesz kręcić dalej :) Bajka szkoda, fakt, ale w końcu i tak kiedyś się porysować musi. W końcu to nie fajansik, który ma stać w miejscu, ładnie wyglądać i okazjonalnie, delikatnie się zakurzyć ;)
W ogóle to mi śmignąłeś dziś na Poznańskiej, tak koło 18.40 w okolicy wjazdu na Dziekankę. Akurat na światłach stałem i czekałem na zielone...jak zwykle.