Wtorek, 26 marca 2013

Miasto, Łubowo

Najpierw do Piotra i Pawła kupić jedno z moich ulubionych piw - Miłosław Niefiltrowany.

Potem z Jurkiem pętelka przez Pawłowo-Pierzyska-Łubowo-Oborę i do Gniezna. Trochę od paru dni dokucza zimny wiatr i patrząc na prognozy na ICMie na poprawę na razie się nie zanosi. Dobrze, że chociaż za dnia to wszystko zaczyna się powoli topić i słońce grzeje.

kubolsky - No to za tydzień z pewnością spróbuję Lubuskie Jasne ;) Z przerzutkami z chęcią bym Ci pomógł, ale sam mam dwie lewe ręce do tej roboty i sam do końca tego nie ogarniam.

Marek1985 - Podwójne dzięki :-)
- 10:37 środa, 27 marca 2013 | linkuj
Marcin - o piwa możesz pytać mnie. Nieskromnie się chwaląc, w tym temacie jestem pro! ;) Skoro smakuje Ci niefiltrowane z Fortuny, to śmiało próbuj Lubuskie jasne (też w PiP, 2.59 bez butelki).
Zazdroszczę Wam tych wyjazdów, ja nadal bez roweru:( Przemyślałem sprawę i stwierdziłem, że jak 2.04 Dudek Fury nie odda to go zabieram do domu. Po Świętach do niedzieli mam urlop i mam zamiar z niego soczyście i intensywnie korzystać :)
kubolsky
- 19:46 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj
Spróbujcie też piw z browaru Gościszewo, polecam. Miłosław jest OK, pijam często w różnych smakach, odkąd w moim osiedlowym markecie mają w ofercie.
lukasz78
- 19:44 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj
To mamy podobny gust, jeżeli o piwa chodzi. Bardzo dawno temu również miałem okazję smakować piwa z Browaru Czarnków i przyznam, że też mi smakowały. Zdecydowanie wolę kupić nieco droższe piwo i się nim delektować niż spożywać tzw. przemysłówkę.
- 19:04 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj
jerzyp1956 - Dzięki :)
panther - Ten Miłosław kosztuje koło 3pln. Ja też piję rzadko, ale jak już sobie kupię jakieś piwo, to wolę wziąć coś lepszego. Wszystkie piwa z Browaru Fortuny mi smakują, jakiś czas temu piłem jeszcze Noteckie Ciemne z browaru Czarnków i też było dobre.
- 18:53 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj
Przepraszam, że nie w jednym poście. Sprawdziłem właśnie, że Miłosław wytwarzany jest przez Browar Fortuna. W moich okolicach kiedyś gdzieś piwa z tego browaru kupiłem, ale niestety nie są powszechnie znane. Szkoda, bo w smaku są bardzo dobre :-)
Jeżeli chodzi już o piwa to piję nieczęsto. Nie uznaje piw produkowanych na szeroką skalę np. Lech, Tyskie, Żubr, Harnaś, Specjal. Lubię piwa z Browaru Amber, który mieści się w Biełkówku niedaleko Kolbud, na Kaszubach. Piwo Żywe, Złote Lwy, Johannes...Zaznaczyć muszę, że jakimś szczególnym znawcą, smakoszem piw nie jestem.
- 18:46 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj
Promienie słońca mają już rzeczywsicie dużą siłę i powodują szybsze znikanie śniegu. Teraz trochę nierowerowo...ile kosztuje butelka takiego trunku?