Sobota, 18 maja 2013

Rogowo

Do Rogowa z Panem Jurkiem i Mateuszem. W pierwszą stronę z wiatrem w plecy przez Kowalewo, Rzym, dookoła Jeziora Rogowskiego, Szkółki i Wiewiórczyn.

Cały czas goniła nas granatowa, deszczowa chmura. Na szczęście w porę schroniliśmy się w Parku Dinozaurów - Zaurolandia w Rogowie. Deszczu na szczęście za dużo nie było.

Mateusz w Parku Dinozaurów.

Przeczekujemy deszcz.

Na rynku w Rogowie przerwa pod sklepem. Następnie powrót przez Lubcz, Mięcierzyn, Bożacin (troszkę zboczyliśmy z kursu), przez Lasy Królewskie, Dębówiec do Gniezna.

Przez Lubcz.

W nocy jeszcze na chwilkę do Lasu Miejskiego po założonego dzisiaj kesza. Udało się zdobyć pierwszy certyfikat FTF :)

Ja tam nigdy nie płacę i nikt się nie przyczepia :). Tak poza tym to dzisiaj zmierzyłem obwód Karm- wyszło 2089- to tak wracając do niedawnego tematu :).
micor
- 19:08 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj
sebekfireman - Jest wszystko ogrodzone płotem, ale jak zajechaliśmy brama była otwarta, a pani kasjerki nie było na stanowisku, więc wjechaliśmy za bramę, zrobiliśmy fotkę i wyjechaliśmy, bo zaczął padać deszcz. Potem jak Pan Jurek jej tłumaczył, że sobie wjechaliśmy na teren parku, to nie chciała uwierzyć :D
- 16:58 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj
Na teren parku dino wchodziliście, czy tam teraz takie jest miejsce do popatrzenia za darmo z daleka? Kiedyś jak tam byłem to chyba płotem wszystko było ogrodzone.
- 05:56 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj
W końcu odwiedziliście moje okolice:) szkoda, że nie spotkaliśmy się dzisiaj na trasie, bo też przejeżdżałem dzisiaj przez Rzym, a wyjechałem dopiero po pierwszej burzy...