Poniedziałek, 25 marca 2013

Niechanowo, miastowo

Trochę dziś wiało, więc przejechałem się przęz Kędzierzyn i Nową Wieś do Niechanowa.

Przed Nową Wsią Niechanowską. Na szczęście tylko kawałek drogi tak wyglądał.

Wiatrak dziś nieźle kręcił.

Później przez Żydowo do Gębarzewa z turbodoładowaniem w plecy. Na koniec trochę leśno-polnej ślizgawki.

Po zmroku wyskoczyłem jeszcze pojeździć po mieście. Niby zimno, ale gdy wieczorem wiatr ucichł jeździło się całkiem fajnie. W przyszłym tygodniu ma przyjść wreszcie pani wiosna ;)

Optymiostyczne masz te prognozy na przyszły tydzień. U mnie narazie wiosny jeszcze nie widać :P
- 19:00 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj
Panther chyba o czymś nie wie :-))) cyt: "Ładnie rozpocząłeś tydzień pracy"
Jeśli chodzi o wypad to rzeczywiście wiater wiał, a kwiaty nie pachły :-)
grigor86
- 18:12 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj
Wiatraki są w jakiś sposób blokowane. Dwa nowe w Miłosławiu od końca października też się nie kręcą. Ciekawe jak działa system przekładni w gondoli. Nie ważne, czy wiatr wieje mocno, czy słabo, łopaty zawsze wirują z tą samą częstotliwością.
romulus83
- 23:11 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj
Ten wiatrak to dobre 3 miesiące stał w miejscu i nie ruszał. ot po prostu.
bobiko
- 22:23 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj
Mam ograniczone zaufanie do ludzi, którzy zapowiadają ocieplenie, poprawę pogody, słoneczną i wiosenną aurę. Ile razy już to słyszeliśmy...
Muszę przekonać się o tym na własnej skórze. Wtedy uwierzę ;-)
Ładnie rozpocząłeś tydzień pracy...poniedziałek i już ponad 50 kilometrów.