Wtorek, 28 maja 2013
   Kategoria Góry

Kotlina Kłodzka 2013 - Dzień 2/4 - Javornik

Dzisiejszy dzień przywitał nas kiepską, deszczową pogodą. Dopiero w południe pogoda poprawiła się na tyle, że możliwy był wyjazd rowerem. Początkowo mieliśmy w planach zrobić asfaltową pętlę przez Javornik, Przełęcz Lądecką do Lądka Zdroju, po czym przez Złoty Stok wrócić do kwatery.
Najpierw ruszamy nad retencyjne zbiorniki Topola i Kozielno na Nysie Kłodzkiej.

Między zbiornikami znajduje się elektrownia wodna o mocy 1,5 MW.

Następnie przez Błotnicę, Kamienicę i Gościce jedziemy w stronę Czech.

Wjeżdżamy do miejscowości Horní Hoštice.

I czeskimi, całkiem niezłymi asfaltami ruszamy w stronę Javornika. Po drodze zaczyna niestety padać deszcz.

Przed Javornikiem.

Widok na zamek Jánský Vrch w Javorniku.

Z Jawornika wspinamy się w kierunku Travny i Przełęczy Lądeckiej. Po drodze zaczyna padać tak mocno, że dalsza jazda powoli przestaje mieć sens. Zatrzymujemy się na czeskim przystanku - zastavce, gdzie spędzamy przeszło 2 godziny czekając chyba na jakiś cud. Pogoda się zbytnio nie polepszyła, więc decydujemy się wrócić podobną trasą, w deszczu oczywiście.

Mapa trasy:

Świetna wycieczka. Szkoda, że deszcz nieco ją popsuł.
panther
- 20:33 sobota, 1 czerwca 2013 | linkuj
Generalnie na picasaweb nie ma strat jakości, podobnie jak na flickr no chyba ze korzystasz z narzędzi do edycji, to wówczas jest kompresja :). Dodatkowo, wsio masz pod ręką.

Ale wedle uznania, ja od czasu do czasu man problem z ładowanie zdjęć z tego i podobnych serwerów.
bobiko
- 13:18 sobota, 1 czerwca 2013 | linkuj
Ładna wycieczka tylko szkoda że padało. Nawet Czechy zaliczone.
- 12:33 sobota, 1 czerwca 2013 | linkuj
Na picasie akurat też nie tracą jakości, wybierasz przy uploadzie jakość oryginalną i nic nie kompresuje. Choć te twoje tez bez problemu mi się wgrały.
javor
- 12:11 sobota, 1 czerwca 2013 | linkuj
bobiko - U mnie zdjęcia się bez problemu wyświetlają. Lubię Simplest Image Hosting, bo zdjęcia nie tracą jakości.
- 11:54 sobota, 1 czerwca 2013 | linkuj
coś kiepsko z tymi zdjęciami. Marcinie weź wrzucaj to do picasaweb, linki do zdjęc sobie skopiujesz i wkleisz - tak bedzie najlepie, bo hosting nie wyrabia :/
bobiko
- 11:36 sobota, 1 czerwca 2013 | linkuj
O kurcze nie wiedziałem ze mam swoje miasto :) Całkiem fajne widoczki tylko szkoda że taka pogoda.